Zanjan University of Medical Sciences پست الكترونيك · درباره دانشگاه · اخبار دانشگاه · نقشه پايگاه · كتابخانه · English
شناسه کاربری رمز عبور ثبت نام در پایگاه | فراموشی رمز
AWT IMAGE
بخش‌های اصلی
معرفی معاون درمان::
اهداف و رسالت معاونت درمان::
مدیریت درمان::
اداره نظارت بر درمان::
اداره امور آزمایشگاهها::
اداره پرستاری::
واحد اعتباربخشی بیمارستانها::
مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی::
ستاد هدایت , اطلاع رسانی و رسیدگی به امور درمان::
مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانها::
نقشه راه درمان 1404::
مطالب علمی و آموزشی::
راهنمای ارباب رجوع::
اخبار::
واحدهای اداری مالی::
ارتباط با ما::
خود ارزیابی مطب ها::
جشنواره دائمی سلامت کودک و نوجوان::
روابط عمومی ::
کلینیکهای ویژه::
آمارها و شاخصهای حوزه درمان::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نظرسنجی
نظر شما درباره نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانها چیست ؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
:: رسیدگی به شکایات : رسیدگی به شکایات ::

                                             مراجعین محترم ، به اطلاع می رساند

 •  در صورت نارضایتی از یک مرکز درمانی خصوصی اعم از مطب ، دفتر کار و موسسه ، موردی را که باعث

   ایجاد نارضایتی شده است بصورت کتبی با درج شماره تماس و نشانی به معاونت درمان دانشگاه اعلام

  نمائید تا مراتب از طریق کارشناسان اداره نظارت بر درمان بررسی و پیگیری شود . بدیهی است در صورتی

  که نیازی به حضور شما و ارائه توضیحات بیشتر نباشد نتیجه بررسی انجام شده از طریق پست یا تلفن ، 

  اعلام خواهد شد . 

 * همچنین سازمان نظام پزشکی زنجان واقع در چهارراه امیرکبیر – ساختمان امیرکبیر و سازمان نظام

   پزشکی ابهر و خرمدره واقع در شهر ابهر از جمله مراکز رسیدگی به شکایات از مراکز درمانی

   خصوصی میباشند .

 

•  در صورت نارضایتی از یک مرکز درمانی دولتی ، مراتب را بصورت کتبی با درج شماره تماس و نشانی به

   معاونت درمان دانشگاه اعلام نمائید تا مراتب از طریق کارشناس مربوطه بررسی و پیگیری شود . بدیهی

  است در صورتی که نیازی به حضور شما و ارائه توضیحات بیشتر نباشد نتیجه بررسی انجام شده از طریق

  پست یا تلفن ، اعلام خواهد شد . 

 * همچنین ستاد هدایت ، اطلاع رسانی و رسیدگی به امور درمان واقع در خیابان خیام – جنب فوریتهای

   پزشکی  و به شماره تلفن 33362162 – 024  آماده دریافت شکایات و ارائه راهنماییهای لازم می باشد .

مراحل رسیدگی به شکایت به شرح ذیل می باشد :

1-       دریافت شکایت بصورت کتبی

2-       بررسی موضوع توسط کارشناس مربوطه

3-       دریافت پاسخ از متشاکی

4-       بررسی پاسخ ، و در صورت عدم حل مشکل اعلام به مراجع مربوطه ( مانند سازمان نظام پزشکی و ... )

دفعات مشاهده: 5516 بار   |   دفعات چاپ: 648 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 179 بار   |   0 نظر
>
برای مشاهده کل مطالب بخش رسیدگی به شکایات اینجا را کلیک کنید.